Classes de costura a l’Empordà

Classes de costura a l'Empordà

Classes de costura a l'Empordà

Cosir. Cosir per plaer i per necessitat. Cosir per desconnectar, per mantenir l’equilibri, per tenir les mans ocupades i el cap distret. Cosir per no haver de comprar tant i per sentir-nos capaces de fer-ho. Cosir per prendre consicència del valor que té la roba que vestim. Cosir com a revolució.

Classes de costura a Albons (Empordà) on aprendràs tècniques, eines i coneixements de patronatge i costura per a dur a terme els teus propis projectes.

Aptes per a TOTS els nivells; des de iniciació fins a perfeccionament.

Classes setmanals

Classes regulars i setmanals en diferents dies/ hores. Grups de màxim 6 persones.

Les classes de costura són a La Divina, un espai creatiu i cultural que co-gestiono a Albons, just al límit entre el Baix i l’Alt Empordà.

Tinc classes setmanals en horari de matí i tarda, pots veure tota la disponibilitat clicant aquí (veuràs que et redirigeix al web de La Divina).

Les classes setmanals són ideals per tu si:

  • Vols començar a cosir des de zero
  • Ja saps cosir, però vols aprendre a llegir i interpretar patrons
  • Necessites ajuda per perfeccionar tècniques i acabats
  • Saps cosir, però necessites reservar-te un espai setmanal i a casa no ho fas…

Vaja, que les classes són ideals per tu sí o sí 😉

Al taller hi ha màquines, però si prefereixes portar la teva, per què ja la coneixes ho pots fer sense problema.

Classes particulars

Classes personalitzades i individuals per respondre a les teves necessitats específiques de formació.

Si tens un interès específic en aprendre patronatge, especialitzar-te en algún àmbit, desenvolupar un projecte personal de costura, necessites acompanyament per a fer algun producte o, simplement, no et quadren els horaris de classe fixats, puc oferir-te classes particulars, totalment adaptades a les teves necessitats.

Escriu-me i explica’m què necessites, que buscarem la manera de fer-ho!

  • Iniciació al patronatge
  • Patronatge avançat
  • Patronatge històric
  • Desenvolupament d’un producte
  • Acompanyament en disseny i producció
  • Costura per a projectes acadèmics, personals o professionals

Contacta’m sense compromís!

Monogràfics i Intensius

Propostes mensuals de tallers monogràfics on en un matí o tarda tallem i cosim una peça sencera.

Els tallers monogràfics són classes intensives. 

Hi ha un calendari amb diferents propostes. Jo poso la peça, el patró i els teixits. Tu vens i en un sol dia talles i cuses la teva peça amb la talla més adequada per a tu.

Es poden fer petites modificacions per adaptar el model als teus gustos i pots triar teixits i alguns acabats!

Els monogràfics són ideals per treure’t el “gusanillo” de cosir i acabar una peça de forma ràpida i efectiva!

Consulta el calendari previst a l’agenda de tallers.

Estades creatives

Un cap de setmana per tu, a l’Empordà, per aprendre diferents tècniques artesanals en un ambient tranquil, rodejat de natura i molt bon ambient

Deixa’t cuidar!

Propera estada:
20 al 22 de maig 2022

Soc la Núria

Quan em pregunten què sóc em costa resumir-ho. Em dedico a la costura, en un sentit molt ampli, ja que m’encanten totes les branques que la conformen. Des del disseny, la recerca i la investigació, passant pel patronatge i fins la costura pura i dura.

Al llarg de la meva carrera he fet diferents coses relacionades i no relacionades amb la costura, però al final, totes m’han portat a ser on sóc.